Polska Ferajna

Polska Ferajna klan z ambicjami. Dołącz do najlepszych.

Ogłoszenie

Oficjalne forum Polskiej Ferajny

  • Index
  •  » Wojny
  •  » Obrona na wojnie, czyli co ma sens umieścić w Clan Castle.

#1 2014-11-03 13:30:52

 nonline

Co-leader, współzałożyciel

Skąd: Polska, SKC
Zarejestrowany: 2014-10-25
Posty: 6
Punktów :   
WWW

Obrona na wojnie, czyli co ma sens umieścić w Clan Castle.

Najważniejsza zasada: ZAMEK W ŚRODKU WIOSKI. To bezdyskusyjne. Niepodważalne. Im ciężej wywabić naszą obronę tym lepiej, pamiętajmy że bitwa trwa określony czas. Im dłużej będziemy się wstanie nie tyle obronić co opóźnić atak tym lepiej.


JEDNOSTKI



I. "Tylko smok!!!", "Smoka najlepiej!!!"
NIE 100 Chujów w dupę i kotwicę w plecy temu, kto uważa że smok to idealna jednostka obronna na czas wojny.
Otóż spieszę wyjaśnić dlaczego:
1. Smok zajmuje 20 oczek, najczęściej oprócz niego do zamku da się zapakować symboliczną ilość łuczniczek.
2. Smok wylatuje z zamku od razu. Większa ilość jednostek wychodzi na raty, co skutecznie potrafi przeciągnąć obronę i zyskać cenne sekundy (mniejsze zniszczenia)
3. Smok mimo swojej pancernej natury jest łatwy w unieszkodliwieniu przez grupę ok. 20 łuczniczek ustawionych punktowo dookoła.
4. Smok jest wolny, czas przelotu z jednego końca mapy na drugą pozwala na zaparzenie herbaty, wyjście z psem, zaliczenie partyjki w pokera (rozbieranego).

Myślę, że takie argumenty wystarczą. Smok nie stanowi zagrożenia, wręcz kiedy wylatuje na mnie smok z CC jestem spokojny. Załatwię go paroma łukami i mam spokój.

II. Wizzy + Łuki
Czarodzieje na piątym poziomie w otoczeniu grupy łuków potrafią skutecznie przeprowadzić anihilację np. Hogów oraz Gigantów. Z racji, że można ich zapakować całe gremium do zamku to wychodzą ratami, dzięki czemu nasza wioska zyskuje dodatkowe, tak potrzebne sekundy. Uważam, że 3-4 Wizzy + łuczniczki to wyważona obrona, dostatecznie skuteczna aby ją szeroko stosować.

III. Witch + Łuki
Dało się zauważyć, że w przypadku graczy z niższym poziomem zaawansowania świetnie do obrony sprawdza się Wiedźma w otoczeniu łuczniczek. Ma potężny atut, a mianowicie to wysyła do boju co rusz to nowe hordy szkieletów, które w przypadku małego doświadczenia i słabych jednostek atakującego potrafią całkowicie zastopować atak.


IV. Inne jednostki, których przydatność w Clan Castle jest zerowa, a umieszczanie ich w zamku to głupota:
- Giganci
- Hogi
- Barbarzyńcy
- Gobliny
- Anioły
- Miniony
- Wallbreakery

Jednostki, których przydatność jest dyskusyjna i zależna od poziomu jaki posiadają lub sprawdzających się w szczególnych przypadkach:
- Balony - na 6 poziomie stanowią klasę samą w sobie i potrafią napsuć krwi atakującemu ale niższy poziom raczej wywoła salwę śmiechu
- Walkiria - świetnie anihiluje jednostki lądowe, jednakże nieprzydatna podczas ataku smokami, balonami, minionami
- Golem - 30 miejsc w CC... Wysoka odporność ale słaby atak oraz prędkość naćpanego żółwia
- Lava Hound - 30 miejsc w CC...
- Pekka - 25 miejsc w CC, podobnie jak Walkiria ma mocną siłę przebicia, jednakże cierpi na tę samą przypadłość - jest bezradna w przypadku ataku z powietrza

Offline

 
  • Index
  •  » Wojny
  •  » Obrona na wojnie, czyli co ma sens umieścić w Clan Castle.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.resocjalizacja-rzeszow.pun.pl www.vstransmys.pun.pl www.air13a6.pun.pl www.zgraja.pun.pl www.dawnofnaruto.pun.pl